Blogmas day 8 και σήμερα έχουμε Κάρτες αναγνώρισης και ταύτισης με το αλφάβητο. Η πρότασή μου απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής και πρώτοσχολικής ηλικίας καθώς απαιτεί την ύπαρξη ήδη μιας πρώτης επαφής με τα γράμματα του αλφάβητου.
Ο Νικόλας τις έχει αγαπήσει ιδιαίτερα αυτές τις κάρτες και έχει βρει μόνος του και τρόπους να τις χρησιμοποιεί.
Σκοπός αυτής της δραστηριότητας είναι να εξασκηθούν τα παιδιά στην αναγνώριση και στην ταύτιση του κεφαλαίου γράμματος με τα αντίστοιχο πεζό.
Αν πιστεύετε ότι τα παιδιά θα δυσκολευτούν μην δώσετε όλες τις κάρτες μονομιάς, αλλά χωρίστε τες σε ομάδες.
Επίσης κάντε μια στοίβα τα κεφάλαια και μια στοίβα τα πεζά και αφήστε τα παιδιά να βρουν το τρόπο να τα ταιριάξουν.
Αν θέλετε να το κάνετε λίγο πιο διασκεδαστικό κρύψτε κάποια από τα γράμματα μέσα στο χώρο και προτρέψτε τα να τα ανακαλύψουν.
Blogmas day 8/ Κάρτες αναγνώρισης και ταύτισης με το αλφάβητο.
Μόλις τελειώσει η ταύτιση ζητήστε από τα παιδιά να σας πουν την φωνούλα του κάθε γράμματος και να σκεφτούν μια λέξη που αρχίζει από το συγκεκριμένο γράμμα.
Ο Νικόλας σκέφτηκε στη συνέχεια να ταιριάξει και τα μαγνητικά γράμματα που έχουμε.
Εσείς φυσικά μπορείτε να βρείτε και δικούς σας τρόπους, για να χρησιμοποιήσετε τις κάρτες είτε στο σπίτι, είτε στην τάξη σας.